BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Мисъл на дните...
"Любовта живее от детайла и действа като микроскоп"
Хосе Ортега-и-Гасет


сряда, 22 юли 2009 г.

Shiver

Maggie Stiefvater

Последната книга, която свърших преди няколко дни и буквално разтресе света ми. Не съм фен на романтични истории. Струват ми се твърде лигави и превзети, но тази книга е различна. Тя е динамична и заглавието й е страшно точно. Тя е тръпка. Потръпваш при всяка глава. От напрежение какво ще се случи с вече близките ти герои, от лека превъзбуда, от вълнение. Авторката успява гениално да те води за ръка през един непознат измислен от самата нея свят на мистични създания-върколаците. Звучи детско, глуповато. Но е написано толкова сочно. Толкова истинско. Готов си да повярваш на всяка нейна дума и то без съмнение.
Когато свърших книгата, тъй като я прочетох адски бързо, направо не можех да повярвам, че съм я свършила. Героите ми бяха толкова близки, а и аз не правих нищо друго освен да я чета. Тя беше моята фикс идея тези дни. Дори в рисунките ми има вълци о.О Случвало ми се е и преди да прочета една книга и много време след това да не мога да се съвзема от нейния свят до такава степен се впечатлявам. Героите до такава степен са все още живи във въображението ми, че мозъкът ми не може да приеме, че книгата е свършила. Правя нещо странично и сякаш съзнанието ми чака да свърши действието само и само да продължи да чете, да се върне в този свят, на тези познати на сърчицето му герои. Сякаш съзнанието ти още иска да живее в него, иска да живее в книгата, но тя вече е свършила, вече светът й е мъртъв.

http://www.shiverilromanzo.it/